27.4.2024 Nová doprava: PPL od 35 Kč - AKCE

8.4.2024 Spustili jsme platbu kartou, rychlým bankovním převodem (mimo FIO), G pay a Apple pay
19.3.2024 Pozor: nová fakturační adresa, adresa pro osobní odběr a nové číslo účtu

FAQ - Časté otázky

Na stránce pracujeme, děkujeme za pochopení.

Máte dotaz?
Volejte: +420 774 711 877
Pište: info@oriskovapohotovost.cz

Obecné informace

Neprodáváme slevu, ale oříšky!

Máte chuť na oříšky, pojďte si je koupit!
Chcete kolo štěsí? Slevový kód, který máte někam opsat? Sbírat body? Slevu za registraci? Naší aplikaci?
Zkuste Mountfield, nebo Tesco.
My tu tyhle praktiky nevedme.

NErozesíláme reklamí e-maily

Znáte to, je před Vánoci a denně mažete 20 emailů s různými reklamami...
 
To se vám u nás nestane.
Budeme rádi, pokud si na nás vzpomenete, s posledním chutným oříškem v pytlíku. Nehodláme vám zasílat pravidelný spam o tom, co je nového, jaké jsou akce, nebo slevové kódy. Raději žijte a využijte svůj čas lépe!

Produkty

Co znamená: skladem, objednáno u dodavatele, na dotaz - dodáváme do 14 dnů

Skladem - produkty jsou v našem skladě a jsme schopni je expedovat do 24h, většinou však dříve.
Objednáno u dodavatele - zboží je objednáno u dodavatele a čekáme až dorazí na náš sklad. Většinou je to do týdne, ale raději uvádíme 14 dnů pro nečekané situace.
Na dotaz - dodáváme do 14 dnů - zboží je jsme neobjednali na sklad z důvodů např.: Je třeba koupit velké množství kusů, a/nebo trvanlivost není dostatečná. Zboží umíme objednat a dodat, ale za specifických podmínek.
 
Zboží je možné vložit do košíku i pokud není skladem a nebo větší množství, než máme skladem. V tomto případě vás budeme kontaktovat a domluvíme se jestli chcete objednávku doručit dohromady nebo rozděleně.

Co znamená nařízení EU o výživových tvrzeních a jak se to týká informací o našich produktech?

Nařízení Evropské unie (EU) č. 1924/2006 o výživových a zdravotních tvrzeních udávaných na potravinách je právní předpis, který stanovuje pravidla pro to, jaké informace mohou výrobci uvádět na obalech potravin a v jejich reklamě. Cílem tohoto nařízení je ochrana spotřebitelů.

Specificky toto nařízení omezuje možnost výrobců uvádět na obalech potravin nebo v reklamách informace o tom, že potravina obsahuje určité vitamíny, nenasycené mastné kyseliny, nebo minerály, pokud tyto informace nejsou v souladu s přísnými vědeckými důkazy a schválenými zdravotními tvrzeními EU.

Jaké informace nelze psát u ořechů?
U ořechů, stejně jako u jiných potravin, nelze bez schválení uvádět tvrzení o specifických zdravotních benefitech, jako jsou:
- Přesný vliv na snižování rizika chorob (např. srdce, cukrovka).
- Tvrzení o specifickém zdravotním přínosu, jako je zlepšení paměti nebo koncentrace, pokud takové tvrzení nebylo specificky schváleno orgány EU.
- Nepodložené tvrzení o výživových hodnotách, jako jsou "obsah vitaminů" nebo "bohaté na minerály", pokud tyto informace neprošly schválením podle nařízení.
Všechny informace musí být prezentovány tak, aby nezaváděly spotřebitele ohledně potenciálních zdravotních přínosů.

Pro více informací o konkrétních pravidlech a schválených zdravotních tvrzeních doporučujeme navštívit oficiální webové stránky Evropské komise.

Objednávka a platba

Jak probíhá nákup v našem obchodě (a uzavření smlouvy)

Výběr zboží: Nejprve si vyberte požadované mňamky z naší webové nabídky a přidejte ho do košíku. Během výběru si můžete v košíku zobrazit cenu jednotlivých položek i celkovou cenu, včetně daní.
Zadání základních údajů objednávky: V košíku vyberte základní údaje objednávky:
- region doručení,
- způsob dopravy (při splnění podmínek je možná bezplatná doprava . viz Doprava),
- způsob platby.
Vpravo na stránce najdete aktuální rekapitulaci objednávky.
Vyplnění osobních a fakturačních údajů: Pokud máte v e-shopu účet, můžete se přihlásit a usnadnit si vyplňování. V opačném případě vyplňte osobní údaje, fakturační a případně dodací adresu. Můžete se také registrovat v e-shopu, ať to nemusíte příště zadávat.
Vpravo na stránce opět uvidíte aktuální rekapitulaci objednávky.
Pro případné úpravy objednávky se vraťte o jeden nebo dva kroky zpět.
Pokud jste zvolili dopravu "Oříšková pohotovost", doporučujeme do poznámky pro prodejce vyplnit preferovaný čas doručení objednávky.
Potvrzení objednávky: Po stisknutí tlačítka "Objednat s povinností platby" berete na vědomí, že se zavazujete k zaplacení objednaného zboží. Krátce po té obdržíte potvrzující email, že jsme vaši objednávku obdrželi a probíhá její kontrola.
Online platba: Pokud objednávku platíte online (převod, karta, mobilní platby) přijde vám po přijetí platby email s potvrzením (může trvat několik hodin). Pokud se platba nepovedla - info ZDE.
Uzavření kupní smlouvy: Smlouva je mezi námi uzavřena, v momentě kdy obdržíte email s potvrzením přijetí objednávky.

Co dělat pokud platba online (kartou, G-Pay, Apple-Pay) nebyla úspěšná

Především nepanikařte. Za zhruba 30 minut vám přijde e-mail s instrukcemi pro zopakování platy.
V emailu je tlačítko, které vede zpět k nám do obchodu a zde si můžete znovu zvolit jakou online platební metodu použijete (karta, G-Pay, Apple-Pay) a pokud by nevyhovovala ani jedna z těchto metod je zde na výběr ještě QR kód (pro placení skrz aplikaci vaší banky).
Pokud nebude platba připsaná do dalších 12ti hodin, je email odeslán ještě jednou. Pokud nemůžete email najít mrkněte se do spamu (a pokud vám od nás ani dorazil email o obdržení objednávky, tak nás rovnou kontaktujte)

Doprava a doručení

Vrácení zboží a reklamace

Bezpečnost a soukromí

Jak změním nastavení cookies?

Klikněte sem. Nebo najdete odkaz na konci každé stránky.

Často kladené specifické otázky

Další

 

Osnova, až bude stránka kompletní:

Obecné informace

  • Představení vašeho e-shopu a co ho odlišuje od konkurence.
  • Kontaktní informace a hodiny, kdy je zákaznický servis dostupný.

Produkty

  • Informace o tom, jak vybírat produkty (např. velikostní tabulky pro oblečení).
  • Informace o záruce a dostupnosti náhradních dílů nebo doplňků.

Objednávka a platba

  • Jaké platební metody jsou akceptovány.
  • Jak změnit nebo zrušit objednávku.
  • Proces ověření objednávky a co dělat, pokud má zákazník problém s platbou.

Doprava a doručení

  • Dostupné možnosti dopravy, odhady doručení a případné dopravní poplatky.
  • Jak sledovat stav objednávky a doručení.
  • Postup v případě, že zboží dorazí poškozené nebo se ztratí.

Vrácení zboží a reklamace

  • Politika vrácení zboží, včetně lhůt a podmínek pro vrácení nebo výměnu.
  • Postup při reklamaci zboží.
  • Informace o tom, jak zákazník obdrží vrácení peněz.

Bezpečnost a soukromí

  • Jak je chráněno osobní a platební údaje zákazníků.
  • Politika ochrany soukromí, včetně toho, jak jsou shromažďována a používána data zákazníků.

Často kladené otázky specifické pro vaše produkty nebo služby

  • Jak používat nebo pečovat o produkt.
  • Často kladené otázky o funkčnosti nebo kompatibilitě produktů.

Další

  • Programy věrnosti, slevy a propagace.
  • Jak vytvořit účet, jeho výhody a jak spravovat údaje účtu.